فقط تنهایی

درباره بلاگ
>walpaper-love-fantezy-4.jpg فقط تنهایی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۸ شهریور ۹۵، ۱۴:۳۶ - فاطمه نظری
    مبارک
  • ۲۲ مرداد ۹۵، ۲۰:۲۸ - elahe sodagar
    مبارکه
نویسندگان
پیوندها
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۴۴

ان همه دیدار

دیگر آن عهد قدیم آن همه دیدار گذشت

دیگر آن شب همه شب دیده بیدار گذشت

دیگر آن عاشق شیدا که دلش پیش تو بود

از تو و عشق محال تو به ناچار گذشت

دیگر آنمرغک پربسته و دل خسته ی تو

پرکشید از قفس و از گل و گلزار گذشت

نه هوای تو به سر ماند و نه سودای دگر

زانکه ایام جوانی دگر ای یار گذشت

تو زلیخا شدی آن روز که در کشور عشق

ی.سف بی گنهی از سر بازار گذشت

ای تو در خاطر من مانده دگر بار امشب

نقش زیبای تو از پرده ی پندار گذشت

گر چه آن قدر به هجران تو خو کرده دلم

که زمانی است دگر لذت دیدار گذشت

دیگر ای دوست به خود زحمت دیدار مده

کار این دل شده عاشق دگر از کار گذشت

دوش در خاطر من بودی و من خوش که عجب

ماه نو باز درخشید و شب تار گذشت

مرده بودم من وناگه به تنم جان آمد

بی گمتن بوی تو از بستر بیمار گذشت

تا بچیند گلی از گلشن عشق تو مگر

بادل پاک از نوک صد خار گذشت

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۴

نظرات  (۷)

منون بابت شعرت

این زیاد جالب نبود
پاسخ:
ممنون بابت نظرتون
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۲ شیکسون (^_^)
عالی بود و دلنشین :)
من این شعرهای راحتخون رو دوست دارم، بعضی شعرا خوندنشون سخته :))
پاسخ:
ممنون
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۰۱ خواندنی ها
شعر زیبایی بود :-))
پاسخ:
ممنون
خوشگل بود :-)
پاسخ:
ممنون
عــــــــه میگم ببخش
پاسخ:
میگم نمی بخشم
مهدیس ببخشید نظر نمیدم با شعر ارتباط برقرار نمیکنم :))
پاسخ:
نمی بخشم
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۵۰ مهدی ابوفاطمه
:)
لایک
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">