فقط تنهایی

درباره بلاگ
>walpaper-love-fantezy-4.jpg فقط تنهایی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۸ شهریور ۹۵، ۱۴:۳۶ - فاطمه نظری
    مبارک
  • ۲۲ مرداد ۹۵، ۲۰:۲۸ - elahe sodagar
    مبارکه
نویسندگان
پیوندها
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۳

مخاطب خاص

من یک مخاطب خاص دارم که عشق منه

عاشق خانومم گفتناشم

عاشق وقتاییم که وقتی عصبی میشم نازمو می کشه

عاشق اون خنده هاشم

عاشق اون چشماشم که همه ی دنیای منن

عاشق اون اخماشم که وقتی کار اشتباهی می کنم برام اخم می کنه

عاشق اون صداقت واخلاق ومهربونیاشم

عاشق غیرتی شدناشم

عاشق حساس بودناشم وقتایی که کسی بهم چیزی میگه

عاشق اون نگاه نگرانشم وقتی که مریضم یاناخوشم

عاشق کاراشم.........مردونگیاش......

عاشق اون صدای قشنگشم که بعضی وقتابرام اهنگ میخونه

عاشق وقتاییم که خودمولوس میکنم قندتودلش اب میشه وقربون صدقم میره

عاشق وقتاییم که گریه ام میگیره میگه سرمومیزنم به دیوار اگه یک قطره اشک ازچشمات بیافته

عاشق وقتاییم که باهاش قهرمی کنم میگه بیابغلم

این عشقه منه

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۵
mahdis ^_^

نظرات  (۷)

۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۷ رفیق خاموش
چه عشقی 

خدا برات نگهش داره :)
پاسخ:
مرسی که اومدی
ولی اگه بخوای نیای راستی راستی قهرمیکنم
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۴ نشسته خنده
زندگی عاشقانه ای داشته باشین
پاسخ:
ممنون
مرسی:)
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۵۴ سینا مرادی
خدابرا هم نگهتون داره :-)
پاسخ:
ممنون :-)
:-) :-)
چی پست های قشنگی میزارم هااااااااااااااا
:):):):):):):)))))
++++++
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۳ تموم زندگیم مهدیس
فداتشم من ، دورت بگردم الهی ، آهای مردمممممم  من عاشقشم
پاسخ:
خدانکنه   خدانکنه دیوونه
مگه دستم بهت نرسه
خیلی سپاس
پاسخ:
ممنون بابت نظرتون
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۳۸ علی رحمانی پور
عشقای همه اینجورین
پاسخ:
نخیر فقط عشق من اینجوریه

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">