فقط تنهایی

درباره بلاگ
>walpaper-love-fantezy-4.jpg فقط تنهایی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۸ شهریور ۹۵، ۱۴:۳۶ - فاطمه نظری
    مبارک
  • ۲۲ مرداد ۹۵، ۲۰:۲۸ - elahe sodagar
    مبارکه
نویسندگان
پیوندها
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۲۲

قصه ی ناگفته

غمی درسینه ام بنهفته دارم

هزاران قصه ی ناگفته دارم

مجوازمن سلامت,کوسلامت

دلی چون زلف او اشفته دارم


--------------

ای چشمه جوشان محبت ای عشق

ای ازتوهمه کشف وکرامت ای عشق

هرگز نبود دلی در عالم بی تو

ای وادی ایمن و سلامت ای عشق


--------------

ای کاش دلت ازدل تنگم خبری داشت

یاناله من دردل سنگت اثری داشت

ای کاش غباری ز گذرگاه تو بودم

تاچشم توگاهی به غباری نظری داشت


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۰

نظرات  (۷)

۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۰ شیکسون (^_^)
آخه دیدم شعرها درد عشق دارن، گفتم یه شعر درخور و دندان شکن در مقابله این شعرها بیارم که شد اوون :)) ^_^
پاسخ:
ممنون
قشنگ بود
فکر کنم او خط اول
به جای بنهفته
نهفته باشه
پاسخ:
ممنون
درسته
از کجا اینارو میاری

وبت قشنگه
پاسخ:
ممنون از یه جایی
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۵ رفیق خاموش
سلام:ما ییم و این همه حرف نگفته

مث شعرای قبلیت قشنگ بود:-)
پاسخ:
خیلی ممنون
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۱۰ شیکسون (^_^)
در این بازار اگر سودیست با درویش خرسند است...خدایا منعمم گردان به درویشی و خرسندی 😄
پاسخ:
ممنون قشنگه
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۲۸ خواندنی ها
خیلی قشنگ بودن
دو بیتی اخری خیلی عالی بود
کاش ما هم غبار قدم مهدی فاطمه بودیم
پاسخ:
ممنون
عالی
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">