فقط تنهایی

درباره بلاگ
>walpaper-love-fantezy-4.jpg فقط تنهایی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۸ شهریور ۹۵، ۱۴:۳۶ - فاطمه نظری
    مبارک
  • ۲۲ مرداد ۹۵، ۲۰:۲۸ - elahe sodagar
    مبارکه
نویسندگان
پیوندها
۲۸ دی ۹۴ ، ۰۱:۲۷

پاسخ...

بی توطوفان زده دشت جنونم/صیدافتاده به خونم

توچه سان میگذری غافل ازاندوه درونم؟/بی من ازکوچه گذرکردی ورفتی

بی من ازشهرسفرکردی ورفتی/قطره ای اشک درخشیدب چشمان سیاهم

تاخم کوچه به دنبال تولغزید نگاهم/توندیدی...

نگهت هیچ نیفتاد به راهی که گذشتی/چون درخانه ببستم

دگرازپای نشستم/گویازلزله امد

گویاخانه فروریخت سرمن/بی تومن درهمه شهرغریبم

بی توکس نشنودازاین دل بشکسته صدایی/برنخیزد دگرازمرغک پربسته نوایی

توهمه بود ونبودی/توهمه شعروسرودی

چه گریزی زبرمن/که ز کوی ات نگریزم

گربمیرم زغم دل/به توهرگزنستیزم

من ویک لحظه جدایی؟/نتوانم نتوانم...

بی تومن زنده نمانم

دوستان 

ابن شعرجواب خانم همامیر افشار به شعراقای فریدون مشیری 

خیلی قشنگه حیفم اومد براتون ننویسم

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۸
mahdis ^_^

جواب

کوچه

نظرات  (۶)

۲۸ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۰ محمد رضا
ممنون وبم نظر دادی


شرمنده من کم نظر میذارم
پاسخ:
خواهش دشمنتون شرمنده
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۶:۱۹ خواندنی ها
اره خیلی قشنگه
تقریبا حال و هوای شعر فریدون مشیری رو داشت

پاسخ:
ممنون
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۳:۴۰ mahdi ahadi rad
خوب بود، ممنون
پاسخ:
من ازشما ممنونم
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۰:۲۴ رفیق خاموش
سلام

واقعا قشنگ بود 

ممنون
پاسخ:
من ازشماممنونم
من و یک لحظه جدایی؟ / نتوانم نتوانم
بی تو من زنده نمانم...

چقدر این قسمتش خوبه!!!  :)
عالی بود مرسی
پاسخ:
ممنون گلم
۲۸ دی ۹۴ ، ۰۷:۳۲ پری بانو
عالی بود :)
پاسخ:
خیلی ممنون

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">