فقط تنهایی

درباره بلاگ
>walpaper-love-fantezy-4.jpg فقط تنهایی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۸ شهریور ۹۵، ۱۴:۳۶ - فاطمه نظری
    مبارک
  • ۲۲ مرداد ۹۵، ۲۰:۲۸ - elahe sodagar
    مبارکه
نویسندگان
پیوندها
۲۵ دی ۹۴ ، ۱۶:۵۶

حذرازعشق ندانم

بی تومهتاب بازازان کوچه گذشتم/همه تن چشم شدم خیره به دنبال توگشتم
شوق دیدارتو لبریزشدازجام وجودم/شدم ان عاشق دیوانه که بودم
درنهانخانه جانم گل یادتو درخشید/باغ صدخاطره خندید
عطرصدخاطره پیچید/یادم امدکه شبی باهم ازآن کوچه گذشتیم
پرگشودیم ودرآن خلوت دلخواسته گشتیم/ساعتی برلب آن جوی نشستیم
توهمه راز جهان ریخته درچشم سیاهت/من هم محوتماشای نگاهت
اسمان صاف وشب ارام/بخت خندان وزمان  رام
خوشه ی ماه فروریخته دراب/همه دل داده به اواز شباهنگ
یادم ایدتوبه من گفتی ازین عشق حذرکن/لحظه ای چندبراین آب نظرکن
آب آیینه عشق گذران است/توکه امروز نگاهت به نگاهی نگران است
باش فردا که دلت بادگران است/تافراموش کنی چیزی ازاین شهرسفر کن
باتوگفتم:حذراز عشق ندانم/سفرازپیش توهرگز نتوانم
روز اول که دلم به تمنای توپرزد/چون کبوترلب بام تونشستم
توبه من سنگ زدی من نه رمیدم نه گسستم/بازگفتم که توصیادی ومن آهوی دشتم
تابه دام تودر افتم همه جاگشتم وگشتم/حذراز عشق ندانم
سفراز پیش توهرگزنتوانم نتوانم/اشکی ازشاخه فروریخت
مرغ شب ناله تلخی زدوبگریخت/اشک درچشم تولرزید
ماه برعشق توخندید/یادم آیددگر ازتو جوابی نشنیدم
پای دردامن اندوه کشیدم/نگسستم ونرمیدم...
رفت درظلمت غم ازشب وشبهای دگرهم/نگرفتی ازعاشق آزرده خبرهم
نکنی دیگراز آن کوچه گذرهم/بی تواما به چه حالی ازآن کوچه گذشتم

                                                                  فریدون مشیری
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۵
mahdis ^_^

شب

عشق

کوچه

نظرات  (۴)

۲۷ دی ۹۴ ، ۱۳:۱۰ سینا مرادی
خیلی عالی بود
پاسخ:
ممنون
۲۵ دی ۹۴ ، ۲۱:۴۲ رفیق خاموش
سلام :به دل نشست:)
پاسخ:
خیلی ممنون
۲۵ دی ۹۴ ، ۱۸:۲۵ م.ع آفتاب
بـه تـو دل بـستم و غیر تو کسی نیست مرا      
   جُز تو ای جان جهان، دادرسی نیست مرا
عـاشـق روی تـوام، ای گل بی مثل و مثال       
  بـه خـدا، غـیـر تـو هـرگـز هوسی نیست مرا
بـا تـو هـسـتم، ز تو هرگز نشدم دور؛ ولی        
 چـه تـوان کـرد که بانگ جرسی نیست مرا
پـرده از روی بـیـنـداز، بـه جـان تـو قـسـم        
 غـیـر دیـدار رخـت مـلـتـمـسـی نـیست مرا
گــر نــبــاشـی بـرم، ای پـردگـی هـرجـایـی       
  ارزش قـدس چـو بـال مـگـسـی نیست مرا
مـده از جـنـت و از حـور و قـصورم خبری         
جـز رخ دوسـت نظر سوی کسی نیست مرا
امام خمینی (ره)

پاسخ:
ممنون قشنگه
قشنگ بود
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">