فقط تنهایی

درباره بلاگ
>walpaper-love-fantezy-4.jpg فقط تنهایی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۸ شهریور ۹۵، ۱۴:۳۶ - فاطمه نظری
    مبارک
  • ۲۲ مرداد ۹۵، ۲۰:۲۸ - elahe sodagar
    مبارکه
نویسندگان
پیوندها
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۱:۰۹

نامه ای به خدا

خداجون میشه تو امشب منوتو بغل بگیری؟

بگی اروم توی گوشم دیگه وقتشه بمیری

خداجون میگن توخوبی مثل مادرا میمونی

اگه راست میگن بگوببینم عشق من کجاست میدونی؟

خداجون میشه یک کاری کنی به خاطر من؟

من می خوام که زود بمیرم اخه سخته زنده موندن

من که تقصیری نداشتم پس چرا گذاشته رفته؟

خداجون توتنها هستی میدونی تنهایی سخته

زنده بودن یامردن من واسه اون فرقی نداره

اون می خواد که من نباشم باشه اشکالی نداره

خداجون می خوام بمیرم تابشم همیشه راحت

ولی عمر اون زیادشه حتی واسه یه ساعت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۳
mahdis ^_^

سه نقطه

نامه

نظرات  (۴)

۲۸ دی ۹۴ ، ۰۲:۲۷ اَسی بولیده

سلام

خیلی خوبه که شعر میگی فقط چند تا از مصراع ها مشکل وزنی دارن

پاسخ:
ممنون
با اون آخر آخرش خیلی موافقم.
من نمیخوام بمیرم.جلش از خدا چیزای بهتری میخوام که بتونم تو هر دو دنیا آسوده و خوشبخت در جوار خداجونم زندگی کنم :)
پاسخ:
ممنون
۲۳ دی ۹۴ ، ۲۳:۴۳ م.ع آفتاب
زیبا بود
یاعلی...
پاسخ:
ممنونم
۲۳ دی ۹۴ ، ۲۱:۴۸ رفیق خاموش
سلام الهی که همیشه باشی

ممنونم از حضور پرمهرت

موفق باشی:)
پاسخ:
همچنین

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">